fredag 31 mars 2017

From my spot....

Här sitter jag precis i detta nu. Lyssnar på "Från och med du" med Oskar Linnros. En låt jag för alltid kommer förknippa med vår son Noah. Han lyssnade som besatt på den under en period då han var olyckligt kär i Ida, som snart varit hans fru i fyra år.
 Min man utgick ifrån den textraden när han höll sitt tal på deras bröllop. Tårarna rann på oss alla kan jag lova. Fint att tänka tillbaka på, denna fredag.
Känns stort. Konstigt. Fantastiskt och helt galet. Idag släpper vår Noah första smakprovet (då hittar det på Oskars Facebook) på sitt samarbete med just OSKAR LINNROS. Som regissör, filmare, fotograf och skapare, av något riktigt spännande, som vi lär höra mer om framöver. Min mamma-mun är tillsvidare förseglad.
Ja. Såklart man är stolt. Och tacksam. Förundrad över hur bra allt blev. Trots allt.
Men det hinner jag inte berätta om just idag. Nu skall jag nämligen ta äldsta dottern med mig ut till Arlanda. Vi skall vinka av Noah som flyger till Syd Afrika. Under ett par veckor skall han dit för ett annat spännande jobb. Som jag väl också får anledning att berätta om vad det lider.
Tänk vad en liten mamma kan få uppleva, om hon bara håller ut. Ledsen att jag håller dig på halster, men så får det vara just nu. Snart skall jag berätta mer. Inte minst vilket mirakel detta är som händer just nu. Så sluta aldrig tro på dem. Miraklerna.

1 kommentar:

  1. Åh, så fint skrivet om din son och Oscar Linnros-låten. Jag förknippar också den låten med min son. Vi adopterade honom 2010 och jag lyssnade oavbrutet på den låten både innan vi fick varandra och under den första tiden tillsammans. Då dansade jag och min vackre, treårige prins till den tillsammans. <3
    Så spännande med ett samarbete med en sådan skicklig musiker! Spännande!
    Och jag fortsätter så klart att tro på mirakel - min son är ett sånt! Trevlig helg!

    SvaraRadera