måndag 9 oktober 2017

Godmorgon!


 Godmorgon tisdag. Idag blir en "möten-hela-dagen-dag". Första håll-punkten är dock inte förrän lagom till 11-kaffet, då jag har en spännande telefon-intervju inbokad. 
Startar därför dagen på det sätt jag oftast gör, och som jag gillar bäst; maken går ut på sin morgonrunda (utan sin morgon-trötta Tax-tös, som hellre ligger kvar hos matte och sover;)
Själv ligger jag kvar i sängen. I ärlighetens namn så blir det en snabb-runda på Instagram men sen försöker jag disciplinera mig att läsa något en stund. Ibland passar jag på att kolla mejlen.
Efter sin 1/2 tim-promenad kommer älskade M upp med frukost som vi äter i sängen. 
(Jag vet, så lyxigt så en dör. Sa jag att det är skönt med vuxna barn och egna företag:)
Sedan är dagen igång för oss båda. Vad klockan är då, beror på hur resten av dagen ser ut. Ibland är kl 7 ibland 8......
Förutom telefon-intervjun så är resten av de olika mötena idag i stan. Har bestämt träff med alla, olika tider, på samma cafè. Då kan man bara fylla på kaffekoppen liksom. Perfekt.
(mötena idag går alla i samma tema och snart kan jag äntligen berätta vad som pågår. Stay tuned:)
Nu skall svara på mejl innan Stina och jag går ut på en skogsrunda. 
Klockan är nämligen redan nio och morgonproceduren är klar sedan en stund. Nu tittar solen fram och jag önskar dig en alldeles fantastisk dag!
Bilderna är stylade och tagna av Isabelle Olander och Lina Eidenberg Adamo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar