tisdag 12 september 2017

New York

New York New York.
Alltså. Man måste ju bara älska en plats där husfasaderna ser ut som bilderna ovan. Eller ja. Åtminstone vissa utvalda delar av denna gigantiska stad. Det är om dem jag tänkte tipsa i inlägg här framöver.

Där hyfsat lugn råder och man kan sitta på en bänk och bara njuta av alla möjliga sorters människor som strosar förbi. Troligen med en pappersmugg i handen.
Jag tänkte även ge lite tips på restauranger och mysiga frukostställen....
....extra trevliga stadsdelar....
...några utvalda vintage-butiker....
.....och råd om hur man bäst tar sig an Central Park, i min mening....
Vad tror ni om det.....? Kan det finnas intresse? Det verkar så på era kommentarer på Instagram, så jag återkommer i ämnet helt enkelt. Nu skall jag försöka hålla ögonen öppna så länge det bara går.
Måste säga att jag tycker vi klarat oss hyfsat bra så här långt. Dock tog vi oss en lur efter lunch. Det gick liksom inte att hålla ögonen öppna. Det här med Jetlag alltså. Inte min grej alls.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar