onsdag 4 januari 2017

This is me.....


Yes. Det här är jag. I egen hög person. Jag har funderat en längre tid över hur jag skall göra med bloggen. Mitt Instagram-konto med samma namn har hyfsat många följare. Jag älskar det forumet och har tyckt att det varit jättekul att dela mina bilder där. Inredningssidan av IG är väldigt peppande och alla har en positiv och skön attityd. Jag tänker att jag skall fortsätta på någorlunda samma sätt med @fruvintage Dock älskar jag att skriva och det känns inte som att IG är rätt forum för längre texter. 
Som någon av mina följare uttryckte det; "de bloggar jag läser handlar om saker som ger något mer än bara bilder som hälsa, träning och liknande. Inredningsinspiration hämtar jag på IG"

 Jag håller med. Om man tar sig tiden att läsa en blogg så behöver det ge mer än bara snygga inredningsbilder. Även om jag kan tycka en bild är supersnygg, på något IG-konto jag följer, så vill det mycket till för att jag skall följa uppmaningen; "kolla bloggen för fler bilder".
Så..... Jag tänker att jag skall utveckla min blogg framöver. Fortsätta skriva om inredning, men inte bara. Det blir så tunt. Hädanefter kommer jag att skriva även om annat. Lite om mig själv, personligt men inte privat, som man brukar säga, men även lite om min strävan att äta och leva hälsosamt. Om den "där balansen i livet" som är så populär att prata om idag. Men kanske även lite om min familj, något lättare mattips, lite mode här och där, träningstips och ja....livet..... 
Jag vet inte hur många som är intresserade att läsa en medelålders kvinnas (kloka?) tankar. Men som sagt, jag älskar att skriva så jag kör. Häng på om du har lust! 
Ytterst sett ser jag ändå bloggen som endel av mitt företag Agemo Create & Building Group AB. Jag har tankar om hur, får se hur det utvecklas framöver;)
Imorgon utlovas iallafall mitt allra första blogg-inlägg om mig själv. Stay tuned.....




5 kommentarer:

  1. Härligt, ska bli roligt att läsa!

    SvaraRadera
  2. Ser fram emot det. Kram till dig! /Helen

    SvaraRadera
  3. Spännande! Du vet att jag redan gillar din blogg! ❤️ Kram /Pia

    SvaraRadera
  4. Så kul att läsa din blogg Mallen. Dina bilder är så fina men kul att du inte bara kör insta. Tänk att det tog något år innan jag kom på att Fru Vintage är du :)

    SvaraRadera