måndag 10 oktober 2016

TACK

 Inte kunde jag väl ana, när jag startade mitt Fru Vintage-konto på Instagram, att det skulle vara så roligt! Att det skulle ge så mycket inspiration. Så mycket positiv energi. Det är verkligen en härlig
 del av IG, den som handlar om inredning o liknande. Bara en massa fina kommentarer, delningar av varandras konton och uppmuntrande pepp. SÅ roligt! Jag tänker ibland att det skulle vara så roligt att träffa alla fina "vänner" därute IRL. Att ha något slags event där vi alla kunde kär tårta och prata på riktigt. Dock kan det bli lite svårt att ses hela gänget......
Idag har det nämligen slagit över till 25000 följare inne hos Fru Vintage! SÅ galet roligt! Jag önskar att jag hade kunnat bjuda er, var och en, på pastelligt söta macarones och kaffe, hemma kring mitt köksbord. Och berätta hur glad jag är för alla era fina kommentarer! Hur de faktiskt värmer så mycket mer än någon av er anar. Härmed vill jag iallafall uttrycka mitt stora TACK! Tack för att ni sprider så mycket fint och positivt! Det behövs sannerligen i vår kalla mörka värld idag. Även om det nu bara handlar om något så trivialt som inredning på Instagram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar