torsdag 2 april 2015

Mera påsk!

Lite andra färger på detta stilleben. Vilket gillar du bäst?

2 kommentarer:

  1. Båda var jättefina. Du är så duktig på att sätta ihop inspirerande stilleben som ger mig lust att prova själv. Den undre i bruna färger var mer som om jag skulle ha gjort det ... kanske därför jag tyckte det blå var läckrare? Blått och gult hade jag inte kombinerat själv, men det var såå snyggt! Jag kanske ska börja leta efter några blå prylar på loppis ... lite blått bland alla jordfärger piggar nog upp.
    ALLT du visar på din blogg är så inspirerande! Jag har hittat hit ganska nyss, men nu går jag in här och tittar runt när jag behöver ladda energi. Och jag får faktiskt alltid lust att göra fint hemma när jag bläddrar bland dina bilder. Tyvärr går det över ganska fort när jag ser mina egna gamla saker! Men jag blev överlycklig när jag för två veckor sedan hittade två ganska stora, röda dalahästar på min favoritloppis. För 10 resp. 15 kronor! Nu har jag tre stycken som står i min tallrikshylla ... inspirerad av dig! Och jag blir glad varje gång jag ser dem!
    Hälsningar från Agnes i Kiruna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men ÅH!! TACK snälla för dina fina ord och din uppmuntran! Det värmer att höra minsann;) Jättemycket!
      Gratulerar till Dalahäst-fynden! De kostar flera hundra nere i Stockholmsområdet... Stor kram och ha en fantastisk dag! // Fru Vintage

      Radera