tisdag 28 april 2015

Det kom ett fint mejl...




" Du är så duktig på att sätta ihop inspirerande stilleben som ger mig lust att prova själv. 
ALLT du visar på din blogg är så inspirerande! Jag har hittat hit ganska nyss, men nu går jag in här och tittar runt när jag behöver ladda energi. Och jag får faktiskt alltid lust att göra fint hemma när jag bläddrar bland dina bilder. Tyvärr går det över ganska fort när jag ser mina egna gamla saker! Men jag blev överlycklig när jag för två veckor sedan hittade två ganska stora, röda dalahästar på min favoritloppis. För 10 resp. 15 kronor! Nu har jag tre stycken som står i min tallrikshylla ... inspirerad av dig! Och jag blir glad varje gång jag ser dem! 
Hälsningar från A  i Kiruna"
TACK finaste A i Kiruna för dina fina ord! Fru Vintage blir överlycklig varje gång hon hör att hon inspirerar någon av er läsare där ute! 

3 kommentarer:

  1. Fint med dala hästar ....jag har tre ärvda, var av en är ganska gammal ;)......ang .ditt förra inlägg...jag tycker också om blått i porslin...försökte sälja lite på loppis, men det var tyvärr inte poppis hos dom som kom...konstigt tycker jag ;)....det kanske är lite olika var i landet man bor, vad vet jag. Härlig dörr på bilden!
    Hoppas allt är bra ;)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. JA! Visst är dom fina!! Va konstigt att ingen vill köpa ditt blå porslin, du får komma med det till Stockholmstrakten;) Ha en fin dag och skön Valborg! Kram Fru Vintage

      Radera
  2. Hej fina! Kan bara hålla med! Så himla fin inspiration du bjuder på vännen!
    Kram!
    Ann

    SvaraRadera