tisdag 15 augusti 2017

Välkommen Onsdag! Ny dag. Nya möjligheter.
Idag skall jag börja med att åka och köpa ett nytt objektiv till min kamera.
Höll på länge och väl häromdagen för att få till snygga närbilder, men det gick bara inte.
Nog för jag är oerhört oteknisk (läs tekniskt ointresserad) i mitt plåtande men jag förstod verkligen inte vad som var fel.
Lät fotografproffsiga sonen prova när vi sågs senare på dagen, och han konstaterade att objektivet var trasigt.
Skönt.
Att det inte var jag som tappade kameran i golvet häromdagen. Att jag kan skylla på maken.
Skönt också att jag inte var SÅ oteknisk ändå.
Efter ett besök på Scandinavian Photo, så har jag bokat in lunch på ett ställe jag länge velat besöka.
Bilder kommer därifrån i dagarna.
Måste bara köpa ett nytt objektiv först.
Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar