fredag 5 augusti 2016

TACK......




.....till alla er trogna läsare! Ni som kollar min blogg regelbundet, trots att jag har varit uuuusel på att uppdatera på sistone. Eller ja. Under hela sommaren.....


 Ändå fortsätter ni att kika in och lämna fina kommentarer. TACK för det! Det värmer mer än ni anar! Jag gillar egentligen att blogga, så nu SKA jag ta tag i det hela. Promise. Egentligen handlar det nog om att jag inte kan plåta med min grymma fotograf (läs talangfulla son) Noah Agemo, @noahagemophoto på IG, så ofta som jag vill. (som nu tex, när han är på turné med Daniel Adams Ray, istället för att plåta dukningar med sin ömma moder;) Själv är jag bra på att skapa stilleben och andra intressanta och kreativa bilder, men inte så proffsig bakom kameran. Nåja. Ni får väl stå ut med lite sämre bildkvalitet för att få fler inlägg helt enkelt;)
 Nu är det dax för det "tidiga-kvälls-kaffet". Och ja. Trädgårdsmästarens dotter har såklart alltid nyplockade blommor kring kaffekoppen. Självklart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar