tisdag 17 maj 2016

Stockholmsvägen 26 b


Just nu är det mest en stor vräkig (och helt fantastisk) lägenhet ,som säljs via Eklund Stockholm New York, som det skrivs om på många bloggar.
 Själv tänkte jag tipsa om denna charmiga 1:a, (för dem som inte kan hosta upp en sisådär 45 mille eller så) som ligger i centrala Märsta. Jamen visst. Varför inte liksom. Den vackra tegelväggen i sovalkovet är skäl nog att slå till tänker jag.
Den ligger i ett charmigt hus byggt 1950, som ägs av en av Märstas mest eftertraktade föreningar.
 Älsk på det gamla vackra plåtskåpet. (som dock inte följer med i köpet)






 Objektet i sin helhet ser du här.  Sa jag förresten att det är min fina son, och hans söta fru, som säljer lägenheten;) De har köpt en ny på Rörstrandsgatan i Stockholm. Dit hoppas jag att jag får anledning att ta er framöver. Oj oj oj, så fint! Men först tycker jag att ni släntrar iväg och bjuder på den här!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar